torsdag 8 april 2010

Älskade vän..


Blir så ledsen när någon utav mina vänner mår dåligt.
Önska att jag kunde vara ett sorts lyckopiller och göra alla människor glada.
Varför ska det finnas så mycket skit i denna världen? Kunde inte världen bara vara uppbyggd av enbart en massa bra saker? Livet hade varit så jävla mycket lättare då.
Men livet är en utmaning. Det förstod jag redan när jag ploppade ut ur min mammas .. ehh.. jaa.. usch vad äckligt det blev nu då, men ni förstår säkerligen (om inte, då har du låg IQ eller nått). Nämen, jag insåg nog redan då, faan vad svårt det kommer att bli. Men jag har ändå lyckats ta mig igenom sånna saker som jag trodde skulle vara skit tuffa. När man jämför det ena med det andra så blir allt nästan bara värre och värre. Men det finns något positivt med det och det är att man blir en starkare människa och kanske en aning klokare mitt i allt elände.

Jag vill bara säga till alla mina vänner att ja älskar er!
Tack för att ni finns och gör livet lättare att leva.
All kärlek åt er.


"Du ska veta att jag älskar dig vad du än gör och om du någonsin behöver min hjälp med något finns jag här".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar