måndag 19 april 2010

skola igen!


Igår besökte jag min bästa vän, Tommy. Sov över hos honom i natt och vaknade av att jag inte alls kände för att åka in till varberg för att gå i skolan mellan 11:45 -17:10. Meeen sån bra vän som han är övertalade han mig att åka iväg till skolan och det tackar jag för. Behöver tillbringa sista tiden i skolan nu så mycket som jag bara kan. Jag får bara inte missa för mycket så att jag börjar ligga efter.
Så nu känns allt väldigt bra igen. Tur man har sånna underbara vänner!

Det va även riktigt roligt att träffa alla söta klasskamrater som man faktiskt har.
<3


Denna veckan kommer att innehålla ett nationellt prov, roadtrip och massor av plugg.
För den 7 Maj ska projektarbetet vara inlämnat. Nu är det inte långt kvar därför är det dags att lägga på ett kol.

Hände även en rätt rolig sak igår som jag inte kunnat släppa än. Får väl bara säga tack tjejer! ;)

Nu ska jag knapra i mig några popcorn och titta på tv. hihi..
Ha det så fint underbara vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar