torsdag 15 april 2010

ja just det.. bloggen


mm just det.. kanske dags att skriva lite i min urtråkiga blogg igen.
Men syftet med denna bloggen är enbart för att jag ska skriva av mig. Så är ni inte intresserade så kan ni ge fan i att läsa skiten!

Jag har varit duktig (för en gång skull) och gjort PA rapporten som ska vara inlämnad tills imorgon. Skönt att slippa sitta uppe hela natten för att färdigställa den. För när man va liten och oansvarig så satt man alltid uppe hela nätterna för att göra klart uppsattser och läxor.
Minns en gång då jag kom på att en uppsatts om dödstraff skulle vara inlämnad i Samhällskunskapen. Jag hade inte gjort ett skit och på kvällen tänkte jag att jag kunde vara duktig och sitta upp hela natten för att göra uppsatsen. Jag satt mellan åtta på kvällen och uppsatsen va färdig vid åtta på morgonen. Kom dock lite för sent till lektionen för att vår skrivare hade gått sönder. Men jag gick till skolan och lämnade arbetet, gick hem igen för att sova. Va helt slut efter den natten.
Jag hade bara ordbajsat under hela uppsatsen men lyckades ändå kamma hem ett VG.
Men denna gången täkte jag att jag kanske skulle strunta i att sitta uppe hela natten och försöka satsa på ett MVG. Alltså ett bättre betyg och ingen sömnlös natt. Ännu ett tecken på att jag har mognat, lite grann!

Kaffemaskien är sönder, tydligen va kaffet för äckligt.
Inte konstigt att jag aldrig lärt mig att dricka kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar