onsdag 7 april 2010

Jobb!


Imorgon är det dags för jobb igen. Jag ska jobba själv hela dagen mellan
08:30 - 17:30.
Gillar inte att jobba själv, dagen går sakta och man har knappt någon tid till lunch eller för att gå på toaletten om det är mycket folk vill säga.
Jag har faktiskt en ganska stark känsla över att de kommer komma en del folk imorgon på grund av påsklov tex. Men det fixar jag! Tycker att de borde kunna komma någon rolig och trevlig själ och hälsa på stackars Fanny. (Fattar inte riktigt grejen med att prata om sig själv i tredjeperson men men). :P

Såg filmen "Precious" igår på bio. Filmen va bra!
Storyn va väldigt hemsk men bra. Kunde dock vara lite långrandig ibland men för det mesta så var den väldigt intressant. Jag va heller inte ensam om att gråta en skvätt under filmen. Den är åtminstone sevärd!

Jag och lillsyrran drog även ut på en liten roadtrip till Gällstad för att shoppa idag. Men till vår stora besvikelse köpte vi enbart varsin tröja. Skit trisst men man har inte alltid turen vid sin sida. Men hade i alla fall en supermysig dag med min älskade lillasyster så det är jag glad över.

Nää nu sticker jag, hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar