fredag 16 april 2010

Fredagskväll?

Skulle inte kunna tro att det är en fredagskväll. Sitter här och glor och lyssnar på massa underbar musik. Vill tillbaks till alla härliga tider. Får massor av underbara minnen av all musik som jag lyssnar på.

Jo, just det ja. När ja fyllde typ 15 eller något så fick jag en filmkamera av pappa i födelsedagspresent. Jag har börjat kolla igenom lite roliga band när jag filmade som mest.
Hittade bla. Filmer från skolan (veckan innan jag slutade nian), alla festband, nian avslutningen (när jag, Emma och Madde sjöng fält av guld i kyrkan), När jag va tillsammans med Thorin filmade vi en del. Skiiit roligt att titta på idag! Tack älskade pappa för att jag fick den där filmkameran i födelsedagspresent.
Kanske dags att börja filma ordentligt igen. Helt galet roligt att se efter några år. ;) Men brukar ju inte vara speciellt uppsakttat men det är helt klart värt det.

Nu får jag väl fortsätta att kolla för här händer inget vettigt ändå. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar