söndag 4 april 2010

Påskafton?


Jaha igår skulle det tydligen vara påskafton.
Men det var inget jag märkte av, en helt vanlig Lördagskväll enligt mig.
Vad är det att fira? För jag har inte fattat vinkeln ännu.
I alla fall så var detta årets påskafton rätt trisst faktiskt.
Boysen hade varit i Jkpg (Elmina) och hade börjat dricka klockan sju på morgonen.
När de kom hem va de trötta och väldigt sletna. Så jag och Linn blev väldigt besvikna på grund av att vi sett fram emot kvällen. Men visst är det alltid trevligt att träffa mina favoritkillar.

Ska även säga grattis till Emelie och Bullen som fyller år idag! :D

Just nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck som rör upp en massa gamla goda minnen. Han är en av de musiker som jag tycker om som man faktiskt kan känna sig stolt över att vara svensk (Fan vad lång mening det blev, men vill inte missbruka en massa punkter och kommatecken) ;)

Idag vaknade jag vid klockan nio. Började städa för att det såg ut som ett bombnedslag hemma. Tog tag i all tvätt, bytte sängkläder, gick och handlade och lagade mat. Har hunnit med en hel del. Fanny fixar allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar