lördag 10 april 2010

Gitarrer & bas, trummor & hat

Det är Lördagskväll och jag sitter bara hemma, ärligt talat?
Vad fan händer? jag vill hitta på något? Vill inte sitta hemma och glo, hatar det.
Då kommer ju alla jävla skit tankar fram i huvudet.
Just nu sitter jag bara och lyssnar på skön sommar musik.
Mina två nya favorit låtar är Hästpojken - Gitarrer & bas, trummor & hat
och Timo Räisänen - Numbers. Får lite skön sommarfeeling av det där.

Imorse åkte jag, Linn och Ellen in till stan och solade lite solarium. Älskar verkligen det, så himla varmt och avslappnande.
När vi kom hem var det dags att åka till Älvsered för att ta ett sista förväl av morfar genom att sänka ner hans urna vid graven. Riktigt fint!
Efter det åkte vi hem till mormor och åt god smörgåstårta och nu sitter jag här. :/

Do something!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar