tisdag 27 april 2010

Allergisk!


Jaha, då har man gått och blivit lite allergisk. Läkarn ringde och jag är allergisk mot gräs, katt och lite allergisk mot hund. Försöker att förtränga att jag är allergisk mot hund. Jag ska nämnligen skaffa hund när jag har råd och tid.
Det är bara att gå till apoteket och hämta ut tabletterna och inhalatorn i eftermiddag.

Just nu sitter jag i skolan och har textkommunikation. Jag håller på att skriva en novell men just för tillfället har jag ingen inspiration. Någon som kan hitta den åt mig? inspirationen alltså.

Ikväll hade jag tänkt att vara lite social och umgås med Tommy.
Hoppas verkligen att jag får se på andra avenyn ikväll. Annars får han nog lite stryk. ;)

Tror jag har hittat lite inspiration så att jag kan börja skriva på min novell nu. Ha en bra dag!

(Saknar dig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar