söndag 11 april 2010

En dag att bli kär på..


ÅÅ älskar verkligen detta underbara vädret som varit idag. Riktigt sommarväder!
Har suttit ute i solen hela eftermiddagen och pluggat. Två religion arbeten om (feminism & ekosofi), Svenska B novellen och är halvfärdig med min rapport till projektarbetet. Det går framåt i alla fall.
Är bara 8 veckor kvar sen tar jag studenten, då blir det riktigt mycket fest.
Längtar ihjäl mig!

Blir nog även mer jobb i sommar mot förra sommaren.. kan ju alltid hoppas på det bästa så att man kan spara ihop pengar till lite semester i höst. :)

Igår körde jag Bullen, Bernhard och Johnny till Älvsered på pubaftonen. Efter det stack jag hem till Tommy. Sen ville pojkarna hem igen så då körde vi hem dom. Efter massa spya och fyllesnack. :P Men det var kul!

Nu ska jag, Linn och Björn kolla på filmen "Stand by me" hoppas att den är lika bra som jag minns den. Såg den för säkert 6-7 år sedan. Så det är ett tag sedan.

Ha det bra alla vänner och ovänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar