torsdag 1 april 2010

Filter!

Lyssnar på min favoritlåt just nu:
Mitt piano - Filter. Älskar verkligen den låten för den gör mig glad och det kan jag behöva. Är inte riktigt på topp kanske. Eller ibland är jag jätteglad och sen sjuker allt bara till botten. Men livet är som det är och det finns inte mycket att göra åt det.

"Å SEBASTIAN, VISST KAN VI HA VARIT MENADE FÖR VARANN, MEN JAG VÅGAR INTE HOPPAS PÅ SEBASTIAN"

Dagen har varit rätt jobbig med att Douglas skulle avlivas.
Sen körde jag, Linn och Ellen till Gislaved för att Linn skulle hämta 2000 galgar till jobbet. Det tog 2 ½ timme att hitta det förbannade företaget. Snacka om att det var galet jobbigt. Ville bara hem! När jag kom hem kollade jag på den svenska filmen "Om inte". Älskar den filmen och framförallt låten som är med i den.
Eskobar - Tumbling down.
Den låten har jag lyssnat på sen jag va typ 12 år. ;)
Så jag skäms inte för min musiksmak trots att jag va liten och dum lyssnade jag på bra musik. Det har jag alltid gjort!

Dålig kvalitet men låten är bra:
http://www.youtube.com/watch?v=NSGIqRkzS4c

Drar kanske ner till min älskade vän Bullen senare. Jag börjar bli törstig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar