onsdag 29 september 2010

104 dagar


Tiden bara rinner iväg och det är enbart 104 dagar kvar tills jag lämnar Sverige och vidgar mina vyer och far runt i Australien/Nya Zeeland i tio månader.
På måndag ska jag träffa Sara igen och boka hemresan också.
Är en del som ska fixas innan man åker nämligen.

Idag har jag i alla fall varit hos tandläkaren (tredje gången i år).
Enligt mig är de vara en stor drös med amatörer som leker tandläkare.
Jag fick två tuber med tandkräm (mot ilningar). ÄÄ jaha?
Får nog bli ett fjärde besök hos dom snart.

Var även inne i Varberg en snabbis idag och skulle göra en syn undersökning.
Troligtvis är jag väl blind innan jag fyllt 25.
Det kan vara så att jag gick till överdrift men så som min syn försämras lär jag ju vara det. Usch då.. dags att tänka lite positivt kanske! ;)

Nu ska jag i alla fall påbörja maten, ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar