måndag 13 september 2010

Flamingo!!






Jodå, idag fick jag äntligen hem den efterlängtade plattan med Brandon Flowers.
Väldigt finstämt, lite falskt här och där men ändå en bra platta. Tillsammans med The Killers är Brandon klart bättre så tycker faktiskt att han borde ha med sig bandet så det blir lite skön killers-musik igen. Brandons platta låter lite som en gammal Killers-skiva så de är ju inte de bästa som jag hört om jag ska vara helt ärlig.
Only the young, crossfire och welcome to fabulous Las Vegas är mina favoriter än så länge.

I alla fall så ska jag jobba i morgon i stället för på fredag. Bilderna till hemsidan måste skickas iväg i morgon därför behövs jag på jobbet. Jag har suttit lite med redigering och gjort en del collage med bilderna från jobbet idag. Det var nämligen så att jag drog med mig systemkameran och fotograferade nästintill hela dagen igår.
Skit rolig dag på jobbet igår vill säga. :)

Ser verkligen fram emot att jobba i morgon, hatar att sitta hemma hos "glo" på dagarna. Vill ha ett heltids jobb NU!!!!

Har en liten plan inför på Lördag ska höra runt lite och se om jag kan fullfölja min lilla plan. Ni får reda på senare i veckan om planen kommer att kunna gå igenom. :D

Nu väntar sängen på mig så får väl strax gå och lägga mig eller något. :)

(Lade även upp några bilder från de bilder som jag tog på jobbet igår, säg vad ni tycker vettja?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar