måndag 6 september 2010

Sist vi sågs va på studenten nu på en begravning...

Lyssnar på lite skön indie-rock, Blonde redhead.
Imorgon ska jag på begravning för Lina Alberoth, känns tung.
Sist jag träffade mina klasskompisar var på studenten nu ses vi igen fast på en begraving, känns inte alls kul att vi ska träffas på de viset.
Men livet är bra konstigt ibland och har sina upp och nedgångar, de är något som man får lära sig att leva med.

Efter begravningen ska jag och Emma ta en fika ihop i alla fall. :)
Ska bli otroligt roligt att få träffa den tjejen igen.

Den 15 september ska jag söka in till flera socinomprogram runt om i Sverige, hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag kommer in. Då börjar jag läsa våren 2011 och är färdig med mina studier våren 2014 och är utbildad socinom. Tyvärr är de inte helt lätt att komma in bara. Men jag ska hålla alla tummar och tår för att jag kommer in och de hoppas jag att ni också gör. ;)

Nu får jag nog sova ändå, god afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar