onsdag 22 september 2010

"Sanningen om dig"




Lyssnar på lite finstämd musik med Tomas Andersson Wij.
Imorgon ska jag möta upp Sara i Falkenberg och ta en fika och planera inför vår resa.
Hoppas att allt blir av nu bara, jag behöver något att se fram emot.
Jag har börjat skriva en lååååång lista på allt som jag kommer att behöva ta med mig.
Ärligt talat, hur ska jag kunna packa för ett helt år?
Tror jag packar ner hela huset i stället, de är nog de lättaste.

Nu snart börjar "Kungarna av Tylösand", älskar att se på när folk gör bort sig totalt i tv. Super som svin och knullar i tv. Jockiboi är ju favoriten, tycker alla borde kolla in hans blogg för han är en väldigt sjuk människa. ;P

http://jockiboi.se/

NU börjar de så bye bye!!!!

(Bilderna tog jag idag när jag inte hade någonting att göra.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar