tisdag 14 september 2010

härliga arbetsdag..



Idag har jag haft en riktigt härlig arbetsdag. Har suttit vid datorn hela dagen verkligen. Redigerat bilder, beskärt och sedan gjort collage av dom.
Collagen kommer att ligga uppe på gekås hemsida på fliken Göran Karlssons motormuseum.
Kommer bli riktigt fint hoppas jag!

Imorgon ska jag till tandis och jag är skiiit nervös nu, hoppas att det inte gör alltför ont bara. Sist jag var där skulle jag laga ett litet hål och nu gör lagningen bara sjukt ont. Hoppas att det inte ilar och har sig efter tandläkarbesöket imorgon.

Kom och tänka på en sak innan:
Fan vad jag saknar U2 konserten, tror inte ens jag lagt upp några bilder från konserten på bloggen så nu är det ändå dags att lägga upp någon här, bara för att skryta lite. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar