torsdag 16 september 2010

"Vi är två hjärtan i samma kropp"


Lars Winnerbäck, min älskade man eller nått.
Något som jag gärna skulle vilja, han verkar vara en sån otroligt varm, djup och genom snäll människa. Hans röst är något av det finaste jag vet och blir tårögd varenda gång som jag hör " Du är min vän i livet", är inte det en utav Sveriges vackraste låtar?
Är jävligt stolt över att man är svensk, för så mycket bra musiker som det finns i Sverige är ju helt otroligt. Jag kanske är ensam om att tycka på de vise men då får jag väl vara de, för DAMN vad bra musik det görs i Sverige men även i övriga världen också för den delen. ;D

hihi.. vad är de jag skriver egentligen? Såå otroligt onödigt.

Just det, idag har jag gjort en slags prioriteringslista över de val som jag har att välja mellan till högskolor och universitet. Som ni alla vet så vill jag läsa socinom programmet men var är frågan? Så här lyder min prioriterigslista på vart jag helst vill gå.

1. Varberg
2. Göteborg
3. Växjö
4. Jönköping
5. Malmö
6. Gävle
7. Stockholm

Kanske får jag flytta en bit i slutet av året. MEN jag behöver skaffa mig en ny umgänges krets tror jag. Inte för att jag inte älskar mina älskade vänner runt om Ullared men nytt folk är alltid roligt att lära känna.
För mina vänner är det mest värdefullaste som jag har, tack som fan för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar