torsdag 23 september 2010

110 Dagar kvar..


Jag säger bara ÄNTLIGEN med jääävligt stora bokstäver.
Nu är resan bokad! Jag och Sara träffades för att planera idag och tog en fika.
Vi bestämde oss för att åka till Australien den 11/1 2011.
Men inte nog med att vi ska åka till Australien vi tänkte även åka en sväng till Nya Zeeland. Kommer bli mitt livs bästa resa och jag ser verkligen fram emot att åka.
Ska försöka att hålla bloggen vid liv när jag är ute och reser.

Det värsta av allt är att jag är borta i 10 månader, visst kan jag åka hem tidigare eller senare beror helt på hur jag känner.
Men 10 månader utan min familj och mina vänner kommer att bli obeskrivligt jobbigt.
Mamma, pappa, Linn, Ellen, Tommy och Emsan. Kommer bli tungt att åka bort från mina närmaste. Men ni förstår varför jag åker och kanske kan ni komma och hälsa på? ;D



"När det blir varma sommardagar, kom ihåg mig då.
Här finns jag kvar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar