onsdag 13 oktober 2010

90 dagar kvar..


Nu har jag bara 90 dagar kvar i detta landet.
Därför är det bäst att göra något bra utav dessa få dagar som jag egentligen har kvar i Sverige. Allt känns lätt nu och de finns inget som tynger mig längre.
Idag blev en dag som min tunga sten föll i från min kropp. Har oroat mig för en viss sak men YES! Min bön till den där omänskliga gubben visade sig att fungera. Kanske borde be en bön varje dag så kanske jag får ett riktigt bra liv. Men tur att man redan har ett bra liv med bra familj och goda vänner då, kan inte begära så mycket mer. :)

Nu är jag trött efter denna arbetsdag, nu återstår det tre arbetsdagar till denna vecka. Sen är jag lite ledig i alla fall.

GOD NATT!

(Ser så otroligt lycklig ut på bilden och det är precis så jag känner mig idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar