tisdag 12 oktober 2010

"A new day has come"



Nu är det 91 dagar kvar tills jag åker och jag funderar mycket på hur det kommer att kännas att vara utan sina nära och kära i 10 månader. Mamma, pappa, Linn, Ellen och Emsan. De är mina absoluta underbaringar som betyder ALLT för mig.
Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar dom.
Att åka ifrån dom kommer vara otroligt kämpigt och svårt men jag klarar mig alltid och tio månader går faktiskt snabbt.

Idag har jag jobbat själv men som tur va så fick jag besök och det gör ju att dagen går betydligt mycket snabbare. Imorgon ska jag hoppa in och jobba för en annan arbetskamrat. Att jobba mycket rör inte mig i ryggen är bara glad över att få jobba och tjäna lite extra pengar.

På Fredag blir det i alla fall fest hos Pesa och den 6 November blir det gekås personalfest på grand i fbg. Längtar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar