måndag 18 oktober 2010

helg och annat skoj?





Då var det Måndag igen, dagen som de flesta hatar.
Men jag gillar denna måndag på grund av att jag är ledig.
Jobbade faktiskt fem dagar förra veckan vilket alltid är bra för pengar behöver jag.
Min helg var riktigt mysig och nästa helg blir det förmodligen lite mys och festande också. På torsdag ska jag och Sara till Harrys i Falkenberg och
spela popquiz med tema: Blod, svett och tårar. Kan ju alltid hoppas att man vinner.

Idag har jag varit med Linn i Varberg och letat skor till henne. Jag passade på att shoppa lite. Men enbart en ny topp och ett nytt halsband. Tror jag kan använda det på torsdag eller vad säger ni? :D

85 dagar kvar tills jag åker föresten och jag längtar mer än någonsin.
Vill inte bo här längre!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar