måndag 4 oktober 2010

Bangkok!!


Nu är det tvåsiffrigt.. Endast två ynka siffror men det är fortfarande 98 dagar kvar.
Eller ja egentligen åker jag här ifrån den 10 Januari för att bo på hotell i Stockholm en natt. Då är det bara 97 dagar kvar tills jag lämnar mitt hem, Ullared.!

Vi har nämligen bokat flygbiljetter för vår hemresa idag.
Den 17 November 2011 är jag hemma i Sverige igen. I detta tråkiga jävla Sverige men då får jag ju äntligen träffa mina älskade vänner och min älskade familj.

Ni sitter säkert och undrar varför jag skrivit Bangkok som rubrik på detta inlägg.
Jag som bara ska till Australien och Nya Zeeland, eller? Det är nämligen så att vi mellanlandar i Bangkok och bestämde oss för att stanna i Bangkok i två veckor. Inte illa pinkat! ;)
Detta kommer verkligen bli mitt livs bästa resa.. Längtar så otroligt mycket tills vi landat i Sydney och kan börja leta jobb, boende och framför allt börja upptäcka Australien. Vi passade även på att boka flyg till Nya Zeeland och dit åker vi den 13 April och åker tillbaks till Australien den 30 Juni igen. Detta betyder att jag firar min 20 årsdag i Nya zeeland. Inte dåligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar