tisdag 5 oktober 2010

Tomhet!

Jag fryser och här är det alldeles tomt i huset.
Ingen hemma bara jag och jag gillar de inte.
Ibland är det mysigt att vara hemma för sig själv men nää inte idag.
Nu när jag är ensam hemma hade jag tänkt att ladda ner musik och försöka fixa så att jag kunde ladda ner musik igen. Men mitt tålamod är inte på topp idag, lade ner allt efter fem minuter. Jag vill vara BRA på datorer!!!!!
Äsch orka med det här.. åker här i från i stället!

Har i alla fall jobbat idag och det är alltid skönt, trisst att vara hemma alltid.
Nu kokar i alla fall potatisen och musiken är vriden på högsta volym, allt för att glömma ensamheten. Orkar inte vara här i detta stora huset själv åker därför härifrån.
Så slipper jag det här!

Två positiva saker är att det är 97 dagar kvar tills jag åker härifrån och lämnar denna skit håla. Den andra positiva saken är att den 6 November är det Gekås personalfest på Grand i Falkenberg. Kommer bli skit roligt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar