torsdag 7 oktober 2010

Då va det gjort..


Nu har jag gjort det som jag funderat på att göra sedan i Måndags. Något som jag aldrig trodde jag skulle göra. Mobilnummret finns inte mer, inte personens msn eller facebook.
Detta är något som jag aldrig trodde skulle ske men som idag skedde.
Allt för mitt eget bästa. Jag hatar absolut inte personen, snarare tvärtom.
Men jag måste bli självständig och mitt självförtroende behöver bli bättre igen.
När jag rättat till allt så kanske han/hon finns i mitt liv på riktigt igen.
Med tanke på att jag snart ska åka iväg, långt härifrån. Vill jag kunna roa mig och minnas denna skithåla som något bra. Kanske låter konstigt men så är det.
Livet har sina tvära vändningar och ibland måste man vara en egoistisk jävel.
Trotts att jag har svårt att tänka på mig själv ibland så förstod jag ändå det denna gången. Har fått ta mycket skit i mitt liv men nu är det slut med det.
Självständiga kvinnor med bra självförtroende är något som jag vet killar gillar och framför allt gillar jag det! Det är de viktigaste, jag tycker det är viktigt.
Så alla tjejer eller också killar som fastnat i livet av någon konstig anledning, tänk efter. Vad gör dig lycklig? varför har du hamnat i den situationen? vad borde du göra för att få en ändring på det? STÅ UPP FÖR ER! Ni lever bara en gång som den person du är, kanske skulle man göra något bra av det? Det tycker i alla fall jag.

"Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig..."
/ Timbuktu - Det löser sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar