måndag 25 oktober 2010

Höstyra!


Idag har det varit en sådan höstdag som jag älskar.
Solen skiner! Hatar regn i större mängder och det har inte regnat lite de senaste dagarna så jag har verkligen längtat efter en sådan här höstdag som det har varit idag. Mår så otroligt gott när det är sånt här väder, då känns allt riktigt bra.
Man vaknar alltid upp mycket gladare när det är sol än när det regnar, i alla fall jag. :)

Har väl inte berättat om hur det gick för mig och Sara på popquizen än eller?
Kanske har försökt att undvika det men ni är säkert nyfikna? Vi vann inte i alla fall. Men jag hade en riktigt bra utekväll i Torsdags och det kommer bli massvis med sådana härliga partykvällar framöver. I och med att jag åker snart (78 dagar) så vill jag ha så roligt som möjligt innan jag åker. Vill sakna ett härligt Sverige, inget dystert och tråkigt. Så alla ni som vill träffas och umgås borde höra av sig snarast möjligt. För sen har ni inte chansen att kunna träffa mig på tio månader.

Snart är det ju även jul, usch jag gillar inte jul. Alla förväntar sig att allt ska vara så jävla perfekt. Men så är det aldrig. Det enda som är kul är att ge bort presenterna. Älskar att överraska folk och göra andra glada. Men egentligen vill jag inte ens fira jul men vad gör man inte för sin familj? Trots att det bara en falsk högtid, tänker bara på de stackarna som får sitta själva på julafton. Men kanske har de också valt de själva?

Föresten imorgon ska jag jobba själv, kom och hälsa på för tusan.


"Det verkar så enkelt vännen.
Ändå är det så obegripligt svårt.
Ja, det verkar så enkelt vännen
men ingenting i denna världen var
väl någonsin lätt att förstå"
Kent - M
http://www.youtube.com/watch?v=-Bd45P1f7-c
Uppmanar er att lyssna på denna underbara låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar