torsdag 14 oktober 2010

Äckelpäckel..


Är så jävlna äcklad och kommer inte ens berätta vad det är som jag blivit så jävla äcklad utav. Men Faaaan vad jag äcklas utav aset ibland.
Ett stort svin är vad han är, ibland alltså. För jag älskar ju han ändå!

Idag är det 89 dagar kvar tills jag åker och min resekompanjon hittade en jättebra hemsida om man letar lägenhet i Australien. http://flatmates.com.au/search.html?page=6
på den sidan är det sånna som vill dela lägenhet med någon och jag delar gärna lägenhet med någon, jätte spännande ju. :D

Tror ingen kan förstå hur mycket jag längtar nu, kommer ju att bli mitt livs resa. :)

Nu ska jag gå in till gekås med Linn och Ellen. Hej hej!

(Bilden är från Hultsfredfestivalen 2008 och jag och Dennis va fulla som vanligt, saknar den tiden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar