onsdag 6 oktober 2010

Fem steg bakåt, två steg fram..



Svampplockning, shopping på Gekås, matlagning, mys framför tv:n är några av de saker som jag gjort idag. Min dag har varit väldigt innehållsrik vilket jag gillar!
Imorgon är min sista lediga dag sen väntar tre arbetsdagar.
Trots att jag ska jobba hela helgen ska jag ändå hitta på roliga saker.
Jag har ju trots allt kvällarna och nätterna att hitta på något kul. :)

Idag när jag och Linn va inne på Gekås köpte jag tre nya böcker (Bilden), idag ska jag börja läsa boken om Slash. Ni som av någon konstig anledning inte vet vem Slash är så är han f.d gitarristen i Gun's and roses. Alltså är Slash en utav världens bästa gitarrister.

Det var även jag, Linn och Emsan som drog ut i skogen med vovvarna och letade svamp.
Tro det eller ej men vi hittade faktiskt en del trattkantareller. Jag och Linn gav bort våra till pappa så får han bjuda oss på middag på grund av det, bäst att man tänker till lite ibland.

Just det!!! Jag har drabbats av en såkallad ögoninflammation, varför man nu ska drabbas av något sånt fruktansvärt i sitt liv förstår jag inte riktigt. ;)
Det rinner i mitt vänstra öga, det är både rött och svullet och jag orkar faktiskt inte med de mer. Därför googlade jag ögoninflammation och jaa jag fick mycket bra info tex. som att det går över av sig själv oftast. Trots att jag är ateist så tänkte jag nog kanske be till den där (va det nu är) och be att ögoninflammtionen måste vara försvunnen tills helgen. Vi får väl se om den är försvunnen eller ej. De lär ni ju märka om jag ser ut som Quasi-modo. ;)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar