måndag 8 februari 2010

aldrig ensam


Sitter ensam hemma som vanligt och börjar faktiskt tröttna på det.
Det är då alla tankar och funderingar börjar komma upp i huvudet.
Vad ska man göra för att sluta tänka? någon som har några bra tips på det kanske? ;)

Saknar en viss person så oerhört mycket och vet inte vad han tycker om mig längre. Om han ens vill vara min vän? För jag saknar tiden då vi hade så enormt roligt ihop. Han gjorde mig så himla glad och livet bara lekte. Nu pratar vi knappt, vilket är väldigt tråkigt.
För han är faktiskt den bästa människan som jag någonsin träffat tro det eller ej?
men så är det faktsikt.
Han fanns där för mig men vet inte om han gör det längre. Han verkar inte riktigt vilja ha något med mig att göra överhuvudtaget. Visst alla har en dålig dag men känns som att han haft det länge nu. Det är alltid jag som tar steget att prata och när vi väl pratar verkar inte han vilja.
Vet inte vad jag ska göra riktigt.

Det är så svårt att veta vilka som är ens riktiga vänner. Borde det vara det egentligen? Jag tycker faktiskt inte det. Men kanske bara är jag som det är fel på, vem vet?

Usch låter som värsta deppiga tjejen men jag är en ganska glad och positiv tjej annars tror jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar