fredag 5 februari 2010

Studentfest & baksmälla

Idag är jag så extremt bakfull. Kanske inte så konstigt eftersom gårdagen blev hård efter all alkohol som jag fick i mig. Först åkte jag hem till Olivia där Olivia och Emma väntade. Sen drog vi till Stantons för att äta (kycklingsallad). När vi käkat färdigt gick vi hem till Agnes som hade förfest. Enormt rolig förfest (roligaste på väldigt länge). Bara massa härligt folk som släppte loss till gamla hitlåtar. Vid 11 tiden började vi bege oss till Oscars. Vi köade säkerligen i en halvtimme innan vi kom in. Men de var det helt klart värt. Massa drinkar, shottar och dans senare ringde jag efter min älskade mamma som hämtade upp mig i Varberg. Kvällen blev otroligt lyckad!

Idag är jag bakis som bara den men ikväll ska jag på det igen.
Det är nämnligen så att Black Jack ska spela på PP's i Ullared ikväll. Kommer bli helt galet roligt. Då alla roliga festmänniskor ska dit, så ska även göra denna kväll oförglömlig.
Nu är det dags att fixa i ordning sig för snart kommer Emsan hit.

(Kläderna på bilden köpte jag idag)

Ha en fin kväll alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar