tisdag 2 februari 2010

Sjuk


Se där ja.. har bara gått och väntat på att när jag skulle bli sjuk igen.
Men nu har jag blivit förkyld ännu en gång. Kanske inte så konstigt när man sover i ett rum som bara är några grader varmt på nätterna. (Allt på grund av ett jävla element).
Men missbrukar en massa te och halstabletter nu så det ska väl gå över snart hoppas jag.

Skulle egentligen hem till Martin i idag för att hämta den drickan som han köpte åt mig i Tyskland. Men i och med att jag inte är helt på topp så struntade jag i det.

Det är nämnligen studentfest på Oskars i Varberg på torsdag så hade behövt drickan då.
Så får väl hämta den innan Torsdag i alla fall. Det är alltså 150 dagar kvar tills jag tar studenten vilket är helt jävla underbart. Så nu är det dags att börja söka jobb och starta ett nytt och eget liv.

På fredag är det även fest på PP's i Ullared då dansbandet "Black Jack" ska spela. Kommer bli helt galet kul. Har bokat bord med alla godingar ifrån Ullared. Hoppas även att Martin och hans killkompisar kommer ner och festar loss. Ska göra den kvällen till en oförglömlig kväll. Längtar ihjäl mig. Imorgon ska jag shoppa loss och köpa Fredagens festklädsel. Vet bara inte vad jag ska ha på mig. Klänning eller kjol eller varför inte ett par snygga jeans och någon läcker topp kanske? Ska även köpa ett par snygga pumps.

Behöver även förslag på vad jag skulle kunna klä ut mig till på Torsadgens stundentfest.
Men ska vara utklädd till något på T, så ge mig lite förslag nu? ;)

Nu tänkte jag vara en duktig tjej!
Tänkte överraska min älskade mamma med att laga mat till henne ikväll.

Uppdaterar senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar