söndag 14 februari 2010

Glad alla hjärtansdag!


Alla dessa onödiga dagar att fira som alla hjärtansdag tex. Visst kan det vara mysigt när man har en pojkvän men alla de som inte har någon då? Fan man blir bara deprimerad av denna jävla dagen. Fast rätt okej ändå man slipper åtminstone att köpa alla onödiga alla hjärtansdag presenter. Nog tjötat om alla hjärtansdag.

Hur har min helg varit nu då? Jag kan säga en sak: Sömnlös. Har inte sovit många timmar denna helgen. I Fredags var jag Linn och Emsan jätte festsugna. Så vi började tidigt och gick hem till Jerry där Jerry, Bernhard, Adam och Bullen var. De bestämde sig senare på kvällen att dra till Slöinge, så jag Linn och Emsan drog till Pesa och Jens i stället. Jag drack enbart 7,0:or hela kvällen vilket gjorde att jag var ganska dragen. Vid 11 tiden drog jag till Tommy som satt hemma och kollade OS. Så jag gjorde honom sällskap. Alltid trevligt att träffa honom. :)

I Lördags vaknade jag upp i Tommys soffa med världens huvudvärk.
Han va snäll och skjutsade hem mig till Ullared igen då jag, Linn och Emsan bestämde att vi skulle ha myskväll, bakis som vi var. Vi lagade god mat, käkade godis, kollade på film och pratade en massa. Senare på kvällen ringde Björn och Bernhard och ville hem till Ullared igen. Så vi åkte och hämtade dom. Tror jag inte jag träffat någon roligare människa i mitt liv än den där Bernhard. Så gick och lade mig sent i morse idag också.

Vid 11 gick jag upp för att duscha och göra mig i ordning för trerätters middag i Ullareds byggdegård. Väldigt god mat för enbart 150 kr. ;)

Fick även ett bra besked på jobbet när jag va där i Fredags, kan få fast anställnig på museet efter studenten. Inte illa om det skulle gå igenom.

u2 biljetterna i Danmark är beställda, Så jävla nice. :D


Nu ska jag krypa ner i soffan och vila en stund, puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar