onsdag 24 februari 2010

shopping!


Sådär ja! Nu har man fått lite pengar av pappa att spendera.
Så imorgon blir det en härlig shoppingdag med mina systrar (Linn och Ellen) i Halmstad. Jag är ju en tjej som älskar att shoppa och speciellt när man ska köpa alla nya kläder, skor, accessoarer,väskor, underkläder och smink inför våren.
Det finns inget bättre? Fr man gör allt för att följa modet så gått det bara går.
Men det allra viktigaste är att man själv ska trivas med det man köpt.

Just nu kollar jag OS, herrarna i stafetten. Mycket spännande måste jag säga.
Fick även ett samtal av Lisbeth på mitt jobb och jag ska hoppa in och jobba på Fredag för att färdigställa årets utställning. Ska bli riktigt kul.
Ska även jobba nästa Torsdag. Alltid bra att jobba så att man får in lite extra pengar. :)


KOM IGEN NU SVERIGE!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar