måndag 22 februari 2010

sjuk!!

Idag har varit en sån där slapp jävla dag så man helst av allt bara vill ligga kvar i sängen. Man kommer till slut upp ur sängen och känner sig äckligare än någonsin.
Hoppar ut ur duschen och vipps så är man som en helt ny människa, nästan i alla fall. Det är nämnligen så att Fanny Martina Svensson har blivit sjuk.
Förkyld, huvudvärk, kanske lite feber på det också?

Därför åkte jag hem till min älskade mor idag. Hon bäddade ner mig i soffan under en varm filt och tända massor av ljus. Vi kollade på filmerna "Flickan" och en Beck film "I stormens öga". Inte jättebra filmer om jag ska vara helt ärlig. Men hade väl inte förväntat mig speciellt mycket heller. Är åtminstone glad att jag har en kärleksfull mamma som kan ta hand om mig när jag har blivit sjuk. ;)

Imorgon ska jag upp tidigt för att hämta upp Olivia för att dra iväg på en intervju med en dietist på kusthotellet (fan vad lång mening det blev, men skit i det). Kan bli väldigt intressant i alla fall.

Nu ska jag sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar