måndag 1 februari 2010

Första inlägget


Hej alla bloggläsare!

Jaha, då har man skapat en ny blogg igen.
Bloggade för ett tag sedan men lade ner att blogga i och med att jag inte riktigt hann med den.
Nu ska jag göra ett nytt försök och ska verkligen försöka hålla denna bloggen vid liv.

Känns som om denna bloggen kommer bli helt meningslös, MEN det är alltid skönt att skriva av sig lite. Så om inte denna bloggen blir speciellt intressant så är den till för att hjälpa mig i vardagen. Så den har i alla fall ett syfte.

Men jag har åtminatone lovat mig själv en del saker idag och vill att de ska ske en förändring.
För just nu är inte mitt liv helt perfekt om jag ändå skulle vilja.
Jag har bestämt mig, dags att ta tag i mitt liv. Man lever ju bara en gång och jag vill ta vara på mitt liv såklart.

Min morfar gick bort den 18/1 - 2010 och detta gjorde att man började fundera på livet en hel del. Är det så himla bra och vad skulle jag kunna ändra på?


Sånt som jag kommer att skriva om i min blogg kommer vara allt möjligt.
Men livet, musik, mode, vänner & aktuella saker som sker i livet är saker som säkert kommer att dyka upp i min blogg.

Nu ska jag in på ginatricot.com för att kolla in om jag kan beställa något snyggt plagg. ;)
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar