tisdag 2 februari 2010


Dags för ännu ett nytt inlägg. Att skriva i sin blogg är ett väldigt bra tidsfördriv och det är väl just de som den är till för.
Kollade precis på finalen av Paradise hotell då Jackie och Patrik vann vilket jag tyckte va bra.
Tidigare ikväll har jag och min lilla syster Ellen varit ute i snön och fotograferat.
Tog med mig min systemkamera som jag inte användt på evigheter så passade bra nu.
Blev en del fina kort så får väl se om de kommer upp här.

De senaste dagarna har jag funderat en del vilket har gjort att jag kommit på en del saker.
Tex. vilka som är sina riktiga vänner, hur många gånger som jag blivit sårad och borde man då förlåta sina vänner? Men jag har kommit fram till att jag inte kan lita på någon människa. Eller jo, de enda jag verkligen kan lita på är mamma, Linn och Ellen. Sen finns det ingen mer. Det kan göra mig jävligt ledsen men vad ska man göra? Världen består av en massa skitsnack, tyvärr.

Jag vet hur det känns när folk inte kan lita på mig. För jag blir oerhört förbannad när jag talar sanning och hon/han inte tror mig. Det är något som är väldigt frustrerande. Men litar inte någon på mig så litar inte jag på den personen heller. Men shiit fan vad flummigt allt blev helt plötsligt. Men hoppas att ni läsare förstår. ;)

Imorgon blir jag tvungen att åka in till Varberg trots detta hemska väder.
För det första så måste jag köpa studentfest biljetten.
För det andra så måste jag köpa kläder inför Fredagens festligheter.
Och för det tredje så måste jag sola!!!

Idag hämtade jag även ut ett paket på posten som innehöll min nya vårväska.
Igår köpte jag en superfin bh på h&m som jag borde lägga ut här på bloggen också, men får se.

Finns inte så mycket mer att säga men sov gott kanske! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar