söndag 7 februari 2010

Händelserik helg..







(bilderna är från kvällen på PP's, sedan bjuder jag på en bakis bild på mig)



Jodå, det har varit en riktigt bra helg. Först Studentfest på Oscars i Torsdags, fest på PP's i Fredags, Göteborg i lördags och sedan hem till Ullared idag. Har varit en superhelg som jag aldrig kommer att glömma.

Har i alla fall fått tillbaks min mobil igen som varit på lagning sen den 4 Januari och tydligen hade det uppstått ett litet misstag då de på Netonnet hade glömt att skicka ut ett sms om att min mobil var färdiglagad. Så jag tog saken i egna händer för att fråga om mobilhelvetet var färdiglagad och JA men ser man på den har legat där och väntat på min sen 13 Januari. Så jävla bra! men nu är jag glad igen. ;)

Pappa va även snäll idag och bjuder mig och Linn på biljetter till U2:s europa turne i sommar. Tyvärr kommer de inte till Sverige detta året men de kommer till Danmark så jag och Linn ska dit i Augusti. Har velat se u2 live sen mamma spelade dears femte LP "Joshua Tree" för mig. Jag föll för deras musik direkt och än idag gillar jag dom lika mycket. Därför kommer det att bli helt magiskt att se dom. Visst har jag världens snällaste pappa? :)

Har även bestämt mig för att börja boxas för att komma i form till sommaren. Det är fan dags att börja träna på allvar nu och börja äta MER hälsosamt. Fanny ska bli duktig igen!! :D



Sov så gott alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar