onsdag 3 februari 2010

Förkyldare än någonsin!

Har legat i sängen nästintill hela dagen och snorat.
Inte alls roligt att vara sjuk, jag bara MÅSTE vara frisk tills imorgon då morfars begravning är och 150 dagars studentfesten är.
Kommer defintitivt sakna Lisa och Philip på studentfesten imorgon, men på 100 dagars rockar vi loss.

Torsdagen kommer att se ut såhär:
- upp tidigt för att fixa i ordning mig.
- Åka till kyrkan vid halv 10.
- Begravningen börjar börjar kl 11.
- Efter bergravningen är det dags att äta med allt folk.
- Åker hem för att duscha.
- Åker till Olivia för att sminka mig med Olivia, Emma och Agnes.
- Åker hem till Agnes på förfest.
- Drar till Oskars och festar loss hela natten.

Låter som en ganska fullspäckad dag så gäller att vila upp sig ordentligt!

Tidigare ikväll så var jag nere på Sko-bo i Ullared för att köpa några bra vinterskor och jag hittade faktiskt ett par snygga vinterskor som jag föll för direkt. Så nu är pappa glad igen, i och med att jag sprungit runt i ett par Converse hela vintern och frusit tårna av mig.

Nä nu ligger de massa tvätt och väntar på mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar