måndag 15 februari 2010

"Jag vill ha dig du är min, du är bara min"


Sitter och lyssnar på ett utav mina favoritband Kent.
"Romeo återvänder ensam" är den som spelas högst i mina högtalare just nu.
Älskar verkligen den låten. Får massor av härliga minnen sen jag var döförälskad i en pojk. Då var allt så himla enkelt. Ibland önskar man att det var så nu också.
Men livet är ju en jävla utmaning enligt mig. För när det väl är bra då tar det slut ganska fort.

Imorgon är det upp tidigt för att gå en morgonpromenad med Linn och Emsan.
Alltid lika härligt att komma upp i tid för att gå en promenad och snacka en massa skit. I och med att Olivia var tvungen att ställa in vår intervju med dietisten på kusthotellet på grund av läkarbesök så gjorde detta att jag kunde följa med på en promenix. Vilket är bra! :)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket mer än att vara i skolan och skrivit en artikel om studieteknik. När jag kom hem fixade jag mat sen var det dags att kolla på den omtalade skräckfilmen "Paranormal activity". Men ärligt talat den va helt värdelös. Jag somnade bara efter någon halvtimme. Ellen hade pratat om denna filmen hur länge som helst att jag var tvungen att se den. Men den var ju bara ren skit.
Har även kollat en massa OS idag som herrarnas skidåkning och våra svenska herrar är ju bara skit. En och en halv minut från att få en medalj för Hellner. Fan vad arg jag blev. Men som tur var så är ju damerna alltid bäst och Charlotte Kalla fixade guldmedaljen. ;)

"Å som jag önskar att du var här nu,
jag vill bara höra dina hjärtslag,
Å som jag önskar att vårt krig tog slut,
jag har lärt mig av mina misstag, och du är lika ensam som jag"

Kent - Ansgar & Evelyne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar