lördag 27 mars 2010

Fyllechaffis!


Ikväll/natt har jag varit fyllechaffis åt min älskade mamma som just nu befinner sig i Falkenberg och festar loss. Därför väntar jag på ett samtal av henne så att jag kan åka in till Falkenberg igen.

Fick även hämta Linn, Björn och Jens i Överlida för där va det tydligen extremt tråkigt. Men det är väl alltid roligt att lyssna på en massa fyllesnack när man själv är nykter. Jag skulle inte vilja veta vad jag babblar om på fyllan men jag tycker faktiskt synd om mina nära och kära som ska behöva lyssna på mig vid onyktert tillstånd. I alla fall är fulla människor extremt roliga eller extremt jobbiga. Idag va dom extremt roliga. Får se hur det blir lite senare in på natten då mamma och hennes kompisar ska med hem. Kan bli jobbigt då jag knappt kommer kunna hålla ögonen öppna.

Nu ska jag och Sally krypa ner i sängen tills telefonen ringer igen. :)

Sov så gott alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar