måndag 8 mars 2010

stress, stress och åter stress.


Har gjort en massa saker idag och det känns ändå skönt att man gjort något utav dagen. Jag och Linn tog en morgonspromenad med Sally och Wille, sen var det skolan som gällde. Vid halv fyra skulle jag till ungdomsmottagningen för att få ett recept utskrivet på p-piller. Kollade även mitt blodtryck, vilket var jättebra.
När jag varit nere på apoteket åkte jag och handlade en massa mat och sedan fixade jag till Kycklingsallad med vitlöksbröd, vitlökssås & currysås.
Nu sitter jag och pluggar en massa. Lite smått tröttsamt men nu är det mindre än 4 månader kvar till studenten. Känns helt underbart.

I helgen åker pappa, Ellen, Gunilla och Lenny till Eskilstuna. Då betyder det att jag är ensam hemma hela helgen. Då blir det att bjuda hem vännerna någon kväll. :)

Nu ska jag kolla på det nya avsnittet av "saltön" på ettan. Spännande och se om de är något att följa.

Ha en bra kväll underbara vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar