söndag 14 mars 2010

HJÄRTA!

Klockan är mycket och jag är fortfarande vaken. Jag kan inte sova, därför skriver jag.
Jag har legat och lyssnat på musik halva natten och bara tänkt på mitt förflutna.
Jag har kommit till underfund med att jag gjort väldigt dumma saker i mitt liv.
Men jag vet ju att det är väldigt lätt att vara efter klok. Men vem fan vill vara det? INTE jag.
Jag vill vara klok här och nu. För det första vill jag be om ursäkt till alla som jag sårat eller gjort något jävligt patetiskt och dumt mot.

Men då kanske det är dags för en förändring tänker säkert ni nu då. Jo, men det har skett en enorm förändring för mig bara på några månader. Jag har gått igenom en del svårigheter i mitt liv alla redan. Jag är 18, snart 19 år och det enda jag tänker på är vad som kommer att komma härnäst. Jag börjar tröttna på det. Var tog livsgnistan vägen?
Vad är det där roliga som ska hända, snäll låt det hända något positivt härnäst.

Jag håller på med mitt projektarbete i skolan och skriver en bok, en självbiografi. Det tär jävligt mycket på mig måste jag säga. Att skriva ner allt skit som varit var jobbigare än vad jag trodde. Men när arbetet är färdigt och inlämnat, då är det dags att lägga allt bakom sig.

Men ärligt talat vad har jag egentligen att klaga över? jag är frisk, går snart ut skolan, har en underbar familj, underbara vänner, har råd att köpa mat och kläder.... bla bla bla.... Så vad är det då som gör att man får sådana här jobbiga dagar?
Man tycker fan bara synd om sig själv. Hatar egoistiska jävla människor och jag ska inte bli en av dom. Det blir ett bra avslut på detta blogginlägg.


" som det strålar från ditt hjärta som en motorväg av ljus. Genom hålet av mitt hjärta kommer räddningen tillslut, genom hålet i mitt hjärta."
Kent - Hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar