tisdag 23 mars 2010

Tråk med stort T!



Ikväll har varit en sån där extremt tåkig kväll då man inte gjort ett skit.
Det enda jag har gjort är att äta glass med varma hallon och när jag tröttnade på det fortsatte jag att titta på ett sånt där meningslöst tv program som inte ger någonting. Fast Dating in the dark är ju ändå för jävla roligt. ;)

Pappa och Ellen har inte hört av sig ännu och jag saknar dom riktigt mycket faktiskt. Jag vill också vara i sydafrika nu och åka på nattsafari, äta afrikansk mat, befinna mig i värmen och bara ta det lugnt. Hade behövt det faktiskt.
Men men..

Idag har jag bara varit i skolan. På lunchrasten drog jag och Emma ner till stan för att köpa present till min mamma som fyller år på fredag. Vi käkade även lunch på Stöget som är mitt favoritställe.

Längtar så galet mycket tills på Torsdag då det är tjejkväll på Gina tricot i Varberg. Jag och Linn ska dit och kolla in vårnyheterna, erbjudandena m,m. Jag ÄLSKAR verkligen att shoppa. Behöver massor av nya saker i garderoben. Fast pappa tycker nog att det är alldeles för mycket kläder i den nu.
Förra veckan röjde jag ur garderoben och fick ihop två stora svarta säckar med kläder. Sånt som prislappen t.o.m fanns kvar på, slängde jag. :S Är inte det ganska galet? Men så är det att vara shopoholic.

Mamma ringde även nyss och sa att jag skulle vara fyllechaffis åt henne på Lördag då hon skulle på klassfest. NICE!!! :P

Nu ska jag skriva på mitt projektarbete. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar