måndag 1 mars 2010

lalalalala.. va fan?


Kom precis hem från mamma nu efter att ha kollat lite TV där.
Alltid lika mysigt! Jag och lilla syrran Ellen drog in till Varberg och käkade middag på "stället". Mycket gott måste jag säga!
Ellen skulle dricka någon sörja innan vi åkte, någon slags medicin för att hon skall kunna klara av att äta maten i Afrika när hon ska dit. Utan att få en massa magsjuka. Men just det fick hon av den äckliga dryck som hon tvingade i sig. Så jag fick alltså tvärbromsa på vägen hem från Varberg. Ellen flög ur bilen och kräktes. Det var inte så lite heller, stackarn. Men till slut kom vi hem i alla fall.

Nu är snart detta sportlovet slut, mitt sista sportlov.
För imorgon är det alltså slut.
Har inte gjort ett dugg i princip. Jobbat, umgåtts med vänner, pluggat och shoppat i massor. Så lovet har varit lugnt. Kom även på hur jävla skoltrött som jag faktiskt är. Men nu är det bara 4 månader kvar tills studenten, längtar så enormt mycket.

Denna veckan ska jag:
- PLUGGA :P
- På föreläsning i fbg, då Mia Törnblom ska föreläsa.
- Jobba på Torsdag.
- Träffa Martin
- Kanske umgås med någon annan rolig själ? :)

Så det är väl en ganska så vanlig vecka antar jag.

Nu är det dags att lägga sig i sängen, ska orka mig upp ur sängen imorgon.
För skolan kallar!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar