tisdag 2 mars 2010

They called me a liar..


Lyssnar på The sounds just nu och bara njuter till denna underbara musiken.
Har varit hos min mamma och kollat tv ikväll.
Det var premiär på det nya tv-programet "Dating in the dark" på kanal 5 och jag bara älskade det. Så otroligt löjligt men samtigt så galet roligt. Kunde inte hålla mig för skratt. Men blev samtidigt lite kär i den underbara Mike. Han var helt enkelt min typ av kille och skulle gärna kunna dejta honom. ;)
Längtar tills nästa tisdag då det andra programet visas av "dating in the dark".
Kolla in det!

Idag när jag skulle till skolan, jag körde som vanligt. Stannade polisen mig för en körkorts och nykterhets kontroll. Blev super nervös, trots att jag redan visste att jag inte gjort något fel. Fan vilken respekt man har för poliser egentligen. Lite skrämmande!

Jo, föresten kollade på en gammal repris av programet Rocky & Drago på ZTV innan.
Det är alltså ett gammalt underhållningsprogram med Peter Siepen och Tilde Fröling.
Blev extremt jävla upprörd under detta programet. Då de två hade fått i uppdrag att kolla på tjurfäktning i Spanien. Så brutalt och så jävla hemskt. Vad i helvete? hur fan kan det här vara lagligt ens? Det är ju för fan djurplågeri.
Jag är en person som älskar djur och att se på detta var fruktansvärt.
Hur kan folk gå och titta på det här som underhållningsyfte? Det är ju skrämmande.
Tror jag ska skriva en krönika om det här!!!

Nu börjar jag få ont i magen så det är dags för Fanny att gå och lägga sig.
Gos natt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar