söndag 28 mars 2010

kuk, rock och revolution?


kuk, rock och revolution? Här har vi alla tjejers tre-enighet eller?
Jo så är det för mig just nu i alla fall. Men mest på ett skämtsamt sett. Ingen borde ta det här seriöst men ärligtalat så är det faktiskt lite så ibland. Många killars tre-enighet är säkerligen fitta, rock och revolution. Eller? ;)
Jag förstår dom faktiskt ibland. För ibland tycker jag exakt likadant.

Nämen hur har helgen varit då?
Den har varit rätt bra ändå. Vad ska jag säga? Lite som alla andra helger här i denna skithålan. Jag har bara lust för en förflyttning. Till något härligt ställe med härliga människor som gör mig på gott humör och som framför allt är ÄRLIGA.
För hur jävla svårt kan det vara att vara ärlig? Det är väl inte så mycket begärt eller? Men jag är ju i och för sig en tjej som inte kan lita på en enda människa, vilket är väldigt jobbigt. Tänk om man kunde träffa en sån människa som ALLTID var ärlig? Fast hur skulle man kunna veta det egentligen? Va fan håller jag på med egentligen, helt ointressant. Men det är precis det här som kan dyka upp i mitt huvud när jag ska sova.

Ikväll har jag varit en övertrött Fanny och väldigt jobbig. Mamma som var en väldigt bakis mamma och tröttnade tillslut på mig och var inte alls på det bus humöret.
Så jag fick busa med Sally en stund. Sen blev jag ganska trött jag också och nu sitter jag här, dödstrött.

Min vecka är fullspäckad med plugg. Har massor att göra innan lovet, för detta lovet ska jag inte ha något plugg att tänka på alls. Låter härligt men får se hur det blir med det.

Nu ska jag spela The Clash på högsta volym sen blir det sova.
GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar