måndag 22 mars 2010

Student?



Ja, det va ju det där med studenten.
Idag fick jag min studentmössa och jag är väldigt nöjd med min.
Nu är det alltså inte långt kvar tills vi tar studenten.
På Onsdag är det studentfest igen, 100 dagars.
Men vet inte om jag ska gå än faktiskt. Är helt galet trött och BEHÖVER plugga.
Vill bli färdig med mitt projektarbete så fort som möjligt.
Det är så himla mycket i skolan nu så kan inte fokusera på någonting alls.

Idag gjorde jag och Lisa bort oss på vår svenska lektion.
Jag och Lisa satt och snackade i stället för att arbeta i grupprummet bredvid vårt klassrum och det är inte lite lyhört alltså.Som vi tjejer brukar göra så pratade vi om de där intressanta ämnet, sex. Vi pratade lite väl högt och klassen hörde nog i princip ALLT vi sa. Pinsamt!

Idag åkte hälften av min familj till sydafrika och jag saknar dom redan. Speciellt lillsis , Ellen. Så galet tomt utan henne. Men jag kollade hockey med mamma och fick en underbar massage + att frölunda vann denna match. Så kvällen har varit bra.

I veckan fyller även mamma 46. Det blir ut och käka på resturang på fredag för att fira. Imorgon måste jag köpa present till henne. Någon som har något bra förslag kanske? Priset på presenten spelar ingen roll för just nu är jag ekonomiskt oberoende. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar