tisdag 30 mars 2010

Sawdust


Har blivit förälskad på nytt, i The killers album "Sawdust". Det albumet är så in i helevete bra och det ger mig så enormt mycket fina minnen. Blir helt galet glad över att lyssna på det albumet. En låt som betyder oerhört mycket för mig är Mr. Brightside som är remixad. Älskar den låten! Borde alla göra för den har tillfört mycket i mitt liv.

Idag har jag varit i skolan till tvåtiden. Har haft projekt & företagande, Engelska B och Historia. Hade ett oförberett prov på engelskan gick helt ok.
Efter det drog jag och Lisa ner till stan och mötte upp en yrvaken Philip. Vi käkade god mat på Nyfiket, det gillade jag. :)
När vi käkat färdigt drog vi upp till skolan och gjorde historiaprovet, jag hade inte pluggat ett jävla skit men lyckades ändå skriva på ALLA frågorna. Helt otroligt!
Hoppas att jag får G åtminstone, inte så mycket begärt va? ;)

Planeringen har börjat, över vår såkallade Roadtrip som ska utföras en vecka innan studenten. Jag, Lisa, Philip och Emil är på en sålänge. Det blir nog först studentfirande i Lund, helsingborg och senare över till Köpenhamn. Låter helt underbart! :D

Nu ska jag jobba på mitt projektarbete! Ha det gott mina vänner!

I'm coming out of my cage
And I've been doing just fine
Gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this
It was only a kiss, it was only a kiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar