måndag 15 mars 2010

This is my life ..


Lyssnar på Anna Bergendahls låt på youtube nu.
Jag gillar den bara mer och mer faktiskt. Det är en väldigt simpel låt men jag gillar det. Inte lika pinsamt att skicka iväg henne till Oslo som om det hade varit med tex. Pernilla Wahlgren eller någon annan gamling. Så vi Svenskar borde väl ändå vara stolta.

Idag har jag haft studiedag och skulle egentligen till Varberg men blev inte riktigt så. Jag gick en lång promenad i vårsolen istället. När jag kom hem var det dags att träna boxning. Helt galet jobbigt var det, med min jävla astma blev det inte lättare.

Men men.. i veckan blir det skola, kanske jobb och på fredag blir det Halmstad hela dagen mellan 8-18. All min lediga tid får jag lägga på att plugga. Orkar inte mer nu om jag ska vara ärlig. Är så jävla skoltrött nu. Vill bara att den 14 Juni ska vara här. Så att man fått tagit studenten någon gång. Men nu är det inte långt kvar.
Knappt tre månader. Detta är vad man väntat på sen man började skolan. 14 år har jag gått och väntat på den dagen och snart är den här. Får lite smått panik över det.

Aja nu får jag väl gå och lägga mig i soffan och inte göra någonting.
Faaan vad tråkigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar