torsdag 11 mars 2010

jävla gubbar!


Idag har jag jobbat igen. Jag skulle egentligen börjat klockan 10:30 men fick börja 08:30 i stället. Skulle egentligen slutat 16:00 men fick sluta 17:30 i stället. Så det blev en lite längre dag än vad jag väntat mig. Men herregud vem tackar nej till mer jobb? Inte jag i alla fall. För det betyder mer pengar och jag behöver verkligen pengar. För jag är ju tjejen som ÄLSKAR att shoppa. ;)

Idag på jobbet så hände något riktigt otrevligt i alla fall.
Jag vet inte om man kan kalla det för sexuella trakasserier. Men jag uppfattade det nästan så. Det kom in tre män på jobbet som var onyktra, inte så lite onyktra heller. De stank sprit rent ut sagt. De började säga äckliga, snuskiga och dumma saker som jag reagerade på väldigt mycket. Jag brukar inte reagera så starkt på sånna saker. Till slut började de tafsa, pussa mig på kinderna och situationen blev jätte konstigt. Så jag sa till lite på skarpen. Efter sådär två timmar gick de äntligen. Riktigt obehagligt att vara på jobbet själv då kan jag säga.

Imorgon åker pappa till Eskilstuna så jag stannar hemma och anordnar en liten mini fest. Jag och Bullen taggar redan! ;D

Nu är jag i alla fall hemma och dagen gick bra. Är väldigt pigg och har massor av överskottsenergi nu så vill gärna hitta på något.
Njuter till Jonathan Johanssons album. :D

Hej hej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar