onsdag 17 mars 2010

Stressssssss!

ÅÅ är helt jävla galen, bara stress hela tiden.
Men så är det att gå sista terminen innan studenten.
Har massor att göra, läxor alltså.
Blir extremt jobbigt att gå i skolan och jobba vid sidan av.
Har knappt ingen ork till att plugga längre.
Men detta ska jag klara galant.

Idag har jag varit i skolan och efter det gick jag, Paula och Olivia till Hair of the dog i Varberg. Olivia fick en tid till att tatuera sig. Jag har kommit fram till att jag vill tatuera in textraden " I Can't forgive the things that I can still remember" på ryggen. Med ett grymt fint typsnitt. Sen är jag även sugen på att tatuera in en liten stjärna på handen. Då är jag nöjd.
Efter att vi hade varit på tatuering studion gick vi till Cafe mignon och tog oss en fika. Riktigt mysigt hade vi. :)

Nu ska jag skriva lite på mitt projektarbete sen blir det bara slappa hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar